staden med Mojo - &tjockis

   Träffade mojo mitt i centrum tjugo i fyra.kände att jag behövde prata med någon,tack för att du finns.du är bäst♥först pratade vi en hel del,var för längesedan nu igen.efter tjötet vid ritas fortsatte det på donken och tjockade oss lite extra,glass och pommes,kan inte förstå riktigt hur gott det är att flöta;g



   Nu är Ellie m. familj här och har ätit tacos för inte så längesedan.och nu hörde jag ordet efterrätt och kladdkaka från tvrummet och är redan på väg bort ! senare vet jag att vi har ett och ett halvt kilogram godis i köket också eftersom det var jag som köpte det,mmmm.lite tjockis annars för jag köpte det dagen efter att jag och Johan hade köpt ett och ett halvt kilo godis .TJOCKIS - vadådå:$

FICK OCKSÅ REDA PÅ ATT 'ÄLSKAD OCH SAKNAD AV MIG' IS BACK IN SVERIGE.äntligen !♥

pussochkram nu ska jag bli tjock O.o



Kommentarer
Postat av: Mojo

AAw sötboll (A) det var fett nice :) hur mår du nu ? <3

2010-04-09 @ 15:48:44
Postat av: isabella*såklart :)

Mojo: det var asnajs !:) jag mår mycket bättre,vil dock träffa dig<3

2010-04-11 @ 21:12:54
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0