pengar är mums

   jag glömde berätta en liten ovärd grej föresten ! ringde till Calles Bygg för en stund sen och ville prata om min lön som jag fick pappaer om förra veckan,jag fick nämligen betala skatt vilket inte jag ville lr skulle..så jag ringde dit,presenterade mig och förklara något klumpigt och osammanhängande min situation.jag sa också att jag redan hade skickat in ett papper om att jag nt ska behöva betala skatt förra gången jag arbetade där,jag får inte så mycket lön och ska slippa detta som sextonåring lr något sådant.sedan förklarade hon att det har ändrats,att det tas bort i årsskiftet..yey..och att jag måste skicka in det varje år.hm.så nu fick jag betala skatt:(

   nu ska jag bara ringa dit om några dagar och försäkra mig om sommarjobbet där !:)

nu måste jag verkligen dra,pusshej:*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0