önskar PÅSKHAREN

   Jag skulle lämna gamla spel till Ekebecken idag så jag fråga Praesto,eftersom älskJ nt var kvar.. Vi gick dit med två kassar och kom hem med noll,som väntat. Vi gick först in genom den vanliga grinden och knackade på enrédörren,den var låst och ingen öppnade. Vi gick runt till det 'nya' huset men gick och knackade på endast personal eftersom det lös en lampa där. Vi knackade på och kollade in men ingen var där..så vi gick in genom grind nummer två. Vi gick uppför rampen och Lisa knackade på och öppnade sen dörren och vi gick in."Hallå" hörde jag mig själv och Lisa ropa,men inget svar tillbaka. Vi gick in och kollade i alla rum som var öppna men ingen människa eller liten varelse syntes till.

   det här blev resultatet





        HIHI BUSIGT:$



kyss nu drar jag soon till Mojo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0