mormor&morfar

   Nu är mormor och morfar här så det får bli en kortis.har ätit nu.det blev chivapchichi,vettifan hur det stavas(a),med grönsaker och typ något liknande pitabröd.det var faktiskt riktigt gott ! nu stannar dom en stund till, ni är så otroligt snälla,älskar er mormor och morfar♥ ni förstår inte hur mycket ni betyder,skulle inte varit samma person utan er.ni betyder så otroligt mycket.skulle inte klara mig utan er.ni har varit en så stor del i mitt liv,ni har stöttat oss genom allt.ni är bäst !



som sagt,mormor och morfar är underbara - kolla bilden bara,den säger allt !!!

men nu ska jag vara social, senare får jag se hur dagen blir.


puss&kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0