ledarutbildningsexamen - tiiiiep

   kom precis hem efter ah,rubriken,så nu äre så att jag är en lagligt utbildad ledare. Vi fick planera ett alldeles eget läger,jag och pauline tsms, och sedan var det till att redovisa för gruppen.tummen upp för det var provet (y' fick pizza,jag tog en kycklingrulle.jag åt nästan upp hela,och den var huge:$ !



ah,precis,kristen och allt det där..(:


   tidigare idag var jag med tarzan och karin,och jobbade 'mycket' med ön..underbart kul:)..

sedan sov jag inte något inatt,riktigt läskigt.somnade fem i morse.gjorde då massa skumt..:)

men nu ska en av de sjutton nya ledarna sova så gott !
gonatt♥



Kommentarer
Postat av: tarzanoo

hahahaha tyckte inte det var skumma grejer alls? <3

2010-04-05 @ 22:14:34
Postat av: sara

haha såå jäkla gött :D

2010-04-06 @ 16:01:55
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0