I LIKE BIG BUTS AND I CAN NOT LIE

   I torsdags drog det iväg till Ullared på fotbollsläger som jag hoppas att ni flesta har uppfattat.ska sammanfatta lite kort var vi gjorde och allt kommer nt komma i ordning och så för mitt minne är inte det bästa:)

TORSDAG
   *packade en resväska,en träningsväska och en ryggsäck och jag förstår inte riktigt vad jag hade med mig.
   *samligen var på classeborg halv fem.släpptes av där och åkte därifrån runt tjugo/kvart i fem.åkte med Ward,Carlbom och Swärd.Resan tog cirkus två och en halv timma,något sådär segt.
   *Kom ned och fick våra stugnycklar,jag fick sova med Ward,Carlbom och Åkesson:) gjorde oss hemmastadda och inte så mycket mer än att flöta utan godis,vi hann inte dra bort till Gekås för att köpa och det enda jag hade med mig var popcorn som vi poppade(utan salt dock..).som sagt i stort sett hela kvällen spenderades i stugan med sejjorna*.

FREDAG
   *gick upp cirkus klockan nio och åt frukost.sedan var det träning klockan elva,den började cirkus tjugo över och slutade halv två.
   *kutade till Gekås efter maten för att gå där någon timma.på den tiden handlade jag upp för sexhundrakronor..helt jävla stört för jag vet inte vad jag köpte !?
   *sedan drog vi tillbaka till stugorna för att skynda oss att göra oss redo för träningen som började klockan fem och slutade halv sju.
   *sedan drog vi till stugorna och lagade mat.
   *en lek,typ:)
   *stugan med flöt + godis denna gången;d berner,johansson,syster och gottfridsson kom över en stund och så:)

LÖRDAG
   *träningen började klockan halv nio så vi gick upp klockan sju,ysch vi hade inte sovit mycket.
   *efter den träningen gick vi hem,år och lade oss för att vila.
   *sedan vare match klockan två så vi hade samling klockan ett.matchen förlorade vi med fem-två mot varberg,själv släppt jag in fyra av dessa.matchen var förövrigt helt jävla störd ! domarn sög,de vi mötte var nästan dubbelt så gamla som de flesta av oss och ah et var ingen kul match,speciellt inte nadra halvlek då jag stod i målet..
   *efter matchen skyndade vi oss allt vi kunde och jag,carlbom,åkesson,ward,berner,johansson och syster(?)lade väskorna i en kundvagn och  mosade iväg till Gekås direkt efter matchen för att hinna gå en stund ! då betalade jag cirkus tvåhundra kronor..
   *efter det drog vi hem til stugan och lagade mat.
   *senare på kvällen hade vi fyrkamp,stuga mot stuga.
#vi hade flodrace - kom fyra av fem
#träffa flaskor med snöbollar - vi kom trea av fem
#hitta saker.en kona stor som liten,en burk ölburk som colaburk,herrsko som inte var vår egen och en människa som vi inte kände.så jävla kul och så söt var den lilla flicka vi tog - vi kom trea av fem
#och till sist kundvagnsrace - vet jag ärligt inte vart vi kom ;s
   Hela tävlingen sammanlagt kom vi trea ! ;g
*sedan var det bara att ha de gött på kvällen med nästan hela laget inne i vår stuga med heta linjen och skit och flöt och tv :)

SÖNDAG
*gick vi upp vid nio för att äta frukost och får reda på att vis ka vara ute ur rummen halv elva och inte elva.sås ka vi ha städat och packat och ätit.vi hann men själv så var man lite seg..
*sedan var det inspektion och vi klarade oss bra förutom att täckena var felvikta .__.'

sedan åkte vi hem med Gottfridsson's och vi gick på Gekås några timmar och sedan åkte vi hem :D
riktigt kul har det varit ! lägger upp mer bilder och lista på vad jag köpt senare,hoppas någon orkat läsa (a)


nu drar jag ut med sara♥
puuuuuuss♥



Kommentarer
Postat av: Carlbom

måste bara påminna dig om att det heter tjejer :P hahaa xD

2010-04-12 @ 21:12:43
Postat av: signe

coolt med 2 fredagar och ingen söndag :D

2010-04-13 @ 22:15:59
URL: http://sgustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0