drar mig

    som cirka tio minuter åker jag med bussen ned mot stan för att träffa mojo♥inte vart med på aslänge ! jag ska också köpa bakelser,för Mami fyller år imorgon !!! och så kanske solglasögon t mig själv.

   idag slapp vi sista lektionen,asnajs,och vad som gjorde det tio gånger så mycket bättre var att det var engelskalektionen vi skippade !:D

   Vi har också börjat prata om 'spexfotot' som alla nior gör sista året på högstadiet.fick reda på att det i år är tema på vad det ska vara för kort...så jävla dåligt,ärligt.och så var temat historia,annan 1900-talet.ÅH vad kul.usch så fail asså ! vi i 9e har röstat fram olika förslag på vad vårat ska vara. antingen Vikingar på en båt,Evolutionen,Egypten med Cleopatra och så,Antikens Rom med colosseum.sedan ett alternativ till som jag ej kommer ihåg ;s


men nu drar jag ut till bussen så jag hinner med den (a)
kyss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0