Arenan har blivit mitt liv

   Drog till Helenahallen runt två idag för att träffa Berner och Linda och vi skulle kolla basket när Ryds pöjkar spelade. Dom vann. Sedan gick vi upp till arenan och träffade Isa där. Vi var där ett par timmar och träffade Emil, Mårten och någon Emil till igen, dessa killar jag och Sara träffade igår. Isa och jag strösade omkring där och sedan drog vi hem på Isas cykel runt halv sex efter att snackat lite med killarna. Jag drog hem och sedan blev det Praesto som var barnvakt och det var mysigt för vi pratade en hel del och dom kollade film. Vid halv tio gick jag de femtio meter hem och skulle äta men när jag och syster väl hade satt in pajen i ugnen och den stått där åtta minuter så ringer mamma som är på en liten fest hundra meter bort och säger att vi ska äta upp deras efterrätt. Vi går dit och åker i stort sett upp allt eftersom vi inte ätit något, rätt skämmigt. Men nu är vi hemma och har satt in pajen i ugnen och nu är den klar så ska äta den nu. Mums :)


puss hörs snart♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0