Våmb-SIL

   Matchen i måndags slutade 0-1 till SIL. Vi spelade jättebra! Vi förtjänade att vinna, men dom spelar jättebra fotboll. Fick spela ute igår:) Ytterback. Jag kan absolut inte spela där och gjorde bort mig totalt några gånger. Fick också spela hela matchen, vilket var jättekul, men jag är inte helt frisk så kunde inte jobba fullt.

Nu är sista matchen på lördag för sesngen. Och sista matchen med Mats.. Han ska gå över till Värsås som tränare. Och dit ska också Katarina.. Jättetråkigt. Hoppas vi i F17 klarar oss ändå. Det blir nästan R.I.P.

Spelade också i tisdags med 95:orna. Det var den sämsta matchen vi någonsin har spelat. Och ändå vann vi med 2-1 haha. Bollen sög, planen var gropig, ingen spelade bra fotboll och domarn,,, han ska vi inte ens prata om, han sööög. Menmen nu vann dom/vi serien GRATTIS!



   Jag var ute med Isa<3 igår också. Mysiiiigt. Vi flummade och härligade oss ute. Älskar dig människa där!
Och på vägen hem, vet du vad jag såg? En räv! 2 meter framför mig, den sprang över vägen, den var jättestor. Coolt juh!

Har också nu varit ute med sötisen. Roligt med flum som vanligt men väldigt kallt! Man får börja ha tumvantar nu ju, usch, visst är det mysigt men det blir inte lika kul när det blir kallt ute. Gillar inte hösten, det blir så kallt och blött och massor med kläder på! Man träffar inte lika mycket folk utan sitter mest inne. Men det är mysigt att sitta inne och kolla på film med ljus och godis och slippa ha skuldkänslor för att man sitter inne.
Menmen, ha det!

So'long♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0