Taekwondo




   Nu sitter jag här och över på engelskaprovet som är imorgon. Det är 70 glosor och prepositioner. Jag kan ingenting! Glosorna kan jag hyfsat bra faktiskt men propositioner, hjälp! Vi hade ett oförberett engelskaprov idag och det gick jättedåligt, det känner jag på mig. Usch! Men det var faktiskt väldigt svårt. Så nu sitter jag här och över. Som tur är har jag inga andra läxor i veckan.

   Jag måste också säga att jag överlevde kvällen och morgonen utan mobil:o grymt bra gjort!

   Men nu ska jag iaf testa på teakwondo.:) Verkar jättekul, sparkas och hoppa och slåss. Jag kommer inte börja i det men det ska bli kul att testa.

Här är en länk för att se vad det är:
http://www.metacafe.com/watch/78858/tae_kwon_do_masters/







Dagens låttext:

Himlen är oskyldigt blå
som ögon när barnen är små



So'long♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0