Ohja, jag har också skaffat det!



<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/1040842/isabellastrm?claim=kcp89xmvaez">Följ min blogg med bloglovin</a>





Nu har jag också skaffat det!

   Jag föll i fällan, jag har skaffat blogg. Ska förhoppningsvis orka med att blogga och att skriva så pass intressant att ni njuter av att läsa det jag skriver, eller iaf tycker att det är intressant. Jag ska försöka skriva så blandat som möjligt, för jag har ingen idé om vad jag vill skriva om riktigt. Blir antagligen om mig och mitt liv, nehe, och sport, filmer...

   För er som inte vet vem jag är så är jag Isabella. Jag är 15 år och inte särskilt speciell, i stort sett en helt vanlig flicka. Blond, lite över medellång och normalstor.
Jag spelar fotboll i bästa laget. Våmbs IF. Jag är målvakt, men gillar bättre att spela ute för stunden. Jag älskar fotboll, så är det bara.
Jag simmade också tidigare, jag slutade tyvärr för 'några' veckor sedan, officielt. Jag hade inte simmat på 5 månader så jag tänkte att jag lika gärna kunde sluta, lika bra att hinna med fotbollen och skolan istället. Det känns fortfarande konstigt att inte kunna säga att jag går i simning längre,,, har inte vant mig än, kommer antagligen ta ett tag? Kommer annars sakna alla i simningen.
Annars är jag en ganska normal tjej, medelbra betyg, medelbra i sport, ingen speciell stil...

Jag vet inte vad jag ska skriva mer om mig själv, finns inte så mycket mer jag kommer på. Ge gärna förslag om ni vill att jag ska ta upp något.




So'long♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

nice bild :D

jag har inte heller vant mig vid att säga att ja har slutat med handboll ;d haha

2009-09-06 @ 21:37:21
URL: http://blondatjejerbloggar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Issa du är allt annant än medel, du är såååå mkt bättre :)

2009-09-07 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0