Det är så svårt att se en vän som du bara försvinna




Det är så svårt
att se en Vän
som jag stått så nära
bara försvinna

En Vän
som jag känt så länge
bara tappa greppet om
och försvinna långt bort

Att se en Vän
som jag pratat med om allt
försvinna
efter att jag har gjort allt,
allt för att hålla fast vid
bara släppa allt detta
så enkelt

Det är så svårt att se dig försvinna
när jag älskar dig så
vi som stått varandra så nära.


Jag förstår inte
är all den kärleken jag trodde du visade
bara en bluff?


av: Isabella Ström



Kommentarer
Postat av: sara

skrevdu den bara för att du kände för de, eller är de ngn du syftar på? ;o

2009-09-29 @ 16:51:19
Postat av: Isabella*

syftar på någon<3

2009-09-29 @ 18:21:56
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: karin

gumman.. ja började typ gråta nu!<3 den var jätterfin fast sorlig.

2009-09-30 @ 17:48:55
Postat av: Isabella*

karin: tack hjärtat<3 du ska inte gråta, be happy!

2009-09-30 @ 18:19:34
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0