Sitter och gör inte mycket






   Sitter här vid datorn och gör ingenting. Borde göra spanska och svenska, men måste dock orka också. Jag har precis ringt min handledare för praon, som visst var min svenskalärares kusin  haha, och han var fan värre än Agne:o fatta vilket liv jag kommer ha under 2 veckor frammåt. Jag sitter också och väntar på att tjejgruppen ska börja och försöker mig på facebook, ohja jag klarar detta:)
   Jag och Amy hälsade på dom vi ska vara faddrar till idag igen, herregud hur ska vi överleva. Vissa verkade mysiga iaf:)

Ps: ska också försöka bli klar med min bloggdesign:)

Pussochkramochnypistjärten♥



Kommentarer
Postat av: a

2009-10-08 @ 21:44:07
Postat av: sara

anygg design de blev :D <33

2009-10-08 @ 21:44:47
Postat av: Isabella*

sara: tack! men den är inte klar än;)<3

2009-10-12 @ 18:12:20
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0