SISTA DAGEN!




  


Hejhallå! Imorgon är sista dagen på Calles på praon. Herregud vad det har gått snabbt! Kan knappt fatta det, 2 veckor redan. Idag var det jättekul och jag kunde skruva i metallen idag, inte dåligt! Jag bjöd också på fika idag till killarna, mormors äppelkaka och bonnakakor;)
   Hela veckan har varit undebart kul! Jag har lärt mig massor. Och nu ligger snickare lika med målare. Vilket ska jag välja? Jag har ju inte testat på att vara målare, men 'Målarn' verkar ha det trevligt så det är positivt, ska nog fråga honom litegrann om hur det är att vara målare någon dag(a) Men snickare har varit så kul nu dom här 2 veckorna, det är verkligen jättesvårt att välja.

    Och nästa vecka skulle man ta det lugnt och sova länge och ha massor med ledig tid men vet ni vad? Jag ska jobba där nästa vecka också:D Dom frågade mig eftersom jag är ledig, hih.


Kram från mig♥



Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad kul :D

Grattis Issa!

Men vi MÅSTE träffas och jobba med ätstörnngsskiten...



Ha det bra <3

2009-10-22 @ 21:33:37
Postat av: Isabella*

Josefin: Tanksss, det känns gött:D

vi kan träffas på söndag?:)



dsm<3

2009-10-23 @ 15:24:51
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0