Prao ;o




   Idag var dagen i skolan seg. Men den började soft med nutidstips och slapp fysigen, guuud vard skönt!  Annars var jag på dans för några timmar sedan, lärde oss några nya steg och jag klantade till det som vanligt med dom nya stegen:)





   Nu sitter jag här och kollar på Desperate Housewives. Hoppas ingen har missat att det började idag! Älskarrrrrrr't, vem gört inte?





   OCH jag fick reda på vilken praoplats jag fick igår! Jag ska proa på Calles bygg AB. Jättekul! Massa snyggt;) haha, nej men tiderna var sådär"/ 06.45-16.00. Detta betyder att jag måste gå upp lite innan fem om jag har tur och ska på bussen 06.05... Jag kommer dö! Usch, men det kommer bli kul ändå:)


Massa kyssar och kramar!
Nattinatti!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0