Prao med mera




   I lördags kollade jag handboll i arenan med Isa, mormor, morfar och lillasyster:), sugit att dom förlorade.. Och senare var det fotboll Sverige-Danmark, sugit där med"/ 0-1        Och i söndags hände inte mycket vad jag kommer ihåg.

hihi jag är snyggast på plats;)



   Idag var iallafall första dagen på Calles Bygg AB, första dagen av 2 veckor. Jag gick upp 05.30 och åkte hemmifrån 06.30, herregud hur ska jag klara detta i 2 veckor. När jag kom dit var jag jättenervös! Och var jätteblyg det första, ysch. Men jag träffade Daniel, min handledare, det första jag gjorde och han verkar jättetrevlig, tar tillbaka om att han var värre än Agne:) Och jag fick komma in i den vita containern på andra 'våningen' och det var lätt att se. Jag fick kaffe och satt själv vid ett bort, alla andra var ute och jobbade, men jag hittade ingen sked som jag kunde röra sockret så jag försökte röra med mitt lillfingen, misstag. Jag drack inte mycket av det kaffet. Sedan visade han mig ner till första våningen av de två containarna som stod på varandra, där toaletter, omklädningsrum och matsal var. Det första jag ser där är en kille med ingen tröja, hahahha, Daniel säger 'Ojoj, här är det en med bar överkropp' och det enda det jag får fram är 'jag överlever nog'. Sen åker vi och handlar kläder till mig. Ett par arbetarbyxor+knäskydd, ett par skor, skärp och 2 par handskar-jag fick också en reflextröja och en hjälm. Jag är såå snygg i det:) Sen åker vi tillbaka och jag får byta om, och jag är den enda tjejen där så jag får byta om med killarna, piiiinsamt:s Sen får jag gå ut till arbetsplatsen och då säger Daniel att han inte kommer vara där ute utan att han kommer vara mest på kontoret. Men dom tar bra hand om mig ändå, men jag hatar det. Det känns som om jag bara är i vägen hela tidern och det är svårt att ta egna initiativ eftersom jag inte vet vad eller hur jag ska göra. Haha alla typ ger över mig till en annan person för att slippa mig:) men jag fick iaf dammsuga upp vatten som runnit in-jätteeekul, men vissa tyckte lite synd om mig och gav mig annat arbete, och jag fick dra streck med blyertspenna ahha, och jag fick borra och spika med borrmaskiner och spikpistoler-jättekul ju!, och jag fick åka upp i en "hiss på hjul" själv för att sätta upp en vägg- grymt kul att göra det själv och visa att jag kan(h) sen fick jag plocka skräp-som jag föreslog själv och så fick jag göra lite annat.

jag vet att ni älskar mina kvalitetsbilder;g



Det är jättekul, verkligen! Dom är jättetrevliga ska bara prata lite mera;) det är rätt svårt eftersom jag inte vet mycket mer om bygge än spik och skruv. Jag hoppas att jag får måla lite också eftersom det kanske är det jag ska välja på gymnasiet.


   Kram!♥



Kommentarer
Postat av: Josefin

Det lät ju kul :)



Jag hade en ganska bra dag, men det blir bättre nästa vecka för då får jag jobba i kafeét :)

Nu är jag iaf heeeeelt död orkar inte flytta mig någonstans ;P

2009-10-12 @ 19:27:16
Postat av: sara

du ser ju riktigt nice ut ^^

haha jag känner mig också mest i vägen men skit samma :) Det finns inte så mycket att göra så :P haha pussis<33

2009-10-13 @ 16:30:46
Postat av: Isabella*

josefin: åhh det låter mysigt ju med cafét;g

haha då är vi nästan 2;)



Sara: haha ohja!;g det blir toppen ändå ju, det finns det här iaf:) kyss<3

2009-10-13 @ 20:07:39
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: sara

Fina nya bilder till designen :) hääärligt heter det! :D

2009-10-14 @ 17:47:14
Postat av: Isabella*

sara: Tack gullunge!^^<3

2009-10-14 @ 19:55:20
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0