Lite av allt




   Hejsan! Jag måste börja med att berätta att robottävlingen som fadder inte blir som väntat, men det blev med Amy som blir mys:) Blev lite deppig i torsdags, men jag är ok. Det var bara tillfälligt:) Dagen piggades sen upp med att träna med pojkarna 93/(94). Det var jättekul, verkligen! Man får verkligen ta i och kämpa. Man lär sig jättemycket av det och vi ska träna med dom några fler träningar.

   Matchen igår i Mariestad var usel. Usch. Vi förlorade med 1-8 och det regnade och var iskallt. Sämsta matchen vi någonsin gjort. Så tråkigt eftersom det var sista matchen och SISTA matchen med Mats"/ kändes sådär får man ju säga.
Senare piggades man upp av Isa:) Vi gick til staden i regnet och skulle kolla på Prinsessa som vi trodde gick vid 9, men den sista gick kl.18., surt. Så vi gick och köpte godis och hyrde en film ist och gick hem i regnet igen. Vi hyrde Old Boy, som var jättebra! Det blev en mysig kväll med sötis iaf.

   Och nu sitter jag här och försöker göra NOn. Vi har redovisning på torsdag som jag trodde var om 3 veckor, och det går inte så bra att arbeta. Jag vill också gå ut, det är så fint väder nu. Men jag är såå seg.




Dagens låttext

Kan du förstå två våta kinder,
dom torkar lika snabbt igen
Man rår ej för att tårar rinner
när man har misst sin vän




Puss och kram:) ♥



Kommentarer
Postat av: sara

va? är redovisningen på torsdag? :O opps... det kommer fan inte att gå för oss (a) hehe, men det går nog säkert bra ^^hehe <33

2009-10-04 @ 16:06:37
Postat av: Isabella*

Sara: Jag vet:s samma här usch"/

haha:)<3

2009-10-04 @ 17:59:31
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: sara

asså ja såg först inte att det var den bilden du ritar i bilden :D ja trodde de va en du hade tagit från nätet först för den var så fin :D sen tänkte jag att jag skulle kolla noggrannare och då såg ja ju att det var din :D sååå himla bra blev den! :D :D :D <3<3<3

2009-10-04 @ 19:38:13
Postat av: Isabella*

Sara: aww, tack sweety!<3

Din blev gryyymt fin:D

2009-10-04 @ 19:51:01
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0