HÄLSAT PÅ +GRATTIS MORMOR OCH MORFAR





   Idag var jag på pizzerian i STÖPEN och firade momo i efterskott och mofa förskott. GRATTIS!:D sen blev det att åka hem till dom för att dricka kaffe och äta mycket goda kakor!



   Sedan på vägen hem åkte vi förbi Arenan och träffade väldligt saknade människor som jag inte har träffat på mycket länge! Monica, Anna, Sara, Emma, Johan, Andrea, Lovisa, Thamas,o,s,v,,, Det var otroligt konsigt att komma in i simhallen efter så länge. Märker nu att jag verkligen har saknat det, speciellt alla härliga människor. Kommer nog inte börja igen, iaf inte på ett tag, men saknat är det. Annars var det mycket snyggt det jag såg i entrén och omklädningsrummen(y'


Puss från er Isabella♥



Kommentarer
Postat av: Sara essemo ;)

jag har saknar dej med!<3

men det var kul att ni kom iaf :)

2009-10-25 @ 15:23:51
Postat av: Isabella*

Sara: <3

Ja visst var det:)

2009-11-23 @ 14:57:42
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0