FREADGDEN16OKTOBER

   Nämen hallå. Hemma från Calles nudå. Fattar inte att det har gått en hel vecka nu, halva tiden, helt sjukt. Det är jättesorgligt. Det är verkligen jättekul på praon. Jag förstår inte att jag bara ska va där 5 dagar till, det känns som om jag har gått klart skolan och ska börja jobba, förutom att jag inte har koll på vad som ska göras så känns det som om jag jobbar där. Hoppas inte att dom ser detta nu, pinsamt då hehe. Jag trivs otroligt bra och alla är jättetrevliga och jag har jättekul.





   Annars så började vi med att göra golvet på övervåningen, fick använda det lilla balanssinne jag hade för att balansera på trä'pinnarna'. Började med att sätta klart plasten i taket/övervåningsgolvet och skjuta fast glesplankorna(?). Och sedan fick jag gå upp till Rasmus för att hjälpa honom att ljudisolera och sen började vi skruva fast golvet, sköönt så slapp jag balansera så mycket längre, fast vi är inte klara än så lite balansering kvar. Jag var nära på att åka igenom "golvet" idag också, där vi inte har satt fast golvet än. Jättepinsamt! Jag var så dum, och + att Claes precis kollade på mig, vad jag gjorde och så, och precis då hände det. Ysch.
   Men jag längtar iaf till måndag!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir nog den kära televisionen, datoren eller singstar, feel like singing.


Ha de gött!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0