SNÖ???



SNÖ??


   Hejsan alla nära och kära! Idag när jag satt och väntade på bussen hände det hemskaste som har hänt på länge. DET BÖRJADE SNÖA. Usch, det gillar vi inte! Det är så kallt nu och det är jättemörkt. Fast rätt mysigt:) Sedan har jag bokat biljetter till NEW MOON:G Älskarrrrrrrrrrr! Den 21november, bästa platserna, men dock inte premiären. Men senare efter att jag hade bokat biljetterna kom jag på att jag har dansuppvisning samma dag i Herrljunga, icke smart alls. Hoppashoppashoppas verkligen att jag hinner hem, annars får jag åka hem tidigare själv"/




   Jag har också varit på gymnasieinformation i statshuset idag!:) Men gud vad rörigt allt var, det var jättemycket at välja på och jag blir bara osäkrare och osäkrare på om jag ska välja varje dag som går. Jag skulle till PLUSgymnasiet(det nya vid Högskolan) och kolla på Bygg men jag orkade inte och Lisa kunde inte följa med. Men vi ska gå på öppet hus den 14 november och kolla på Bygg och IB och lite så:)


Nu ska jag kolla på Grey´s, GONATT till senare:*♥


Kommentarer
Postat av: sara

jag har inte hört om puls-gymnasiet :S vad finns det där?

asså jag blir också bara mer och mer osäker, för jag har ju bestämt att jag ska gå natur men samhäll lät mycket roligare ;s svår nöt att knäcka!

men det blir nog natur ändå i slutändan! ;D

2009-11-05 @ 18:47:19
Postat av: Isabella*

typ byggprogrammet, samhällsvetenskap, butiksledning, SPA- friskvård och hälsa, stylist:s värsta konstigt för agne visste knappt något om det heller, men det är ju nybyggt:s



haha det blir ett svårt val ^o) haha sötis:)

2009-11-06 @ 16:01:55
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0