Grekland♥



   Här kommer lite Greklandbilder som är efterlängtade:)

Jonas, Mateusz, Benja, Julia, Jenni, Tobias, jag, Nanna             på hotellet

Tobias, jag, Jenni                     på hotellet

jag, Jenni, Julia                   på hotellet

underbara Maria som sjunger på hotellet

Marias moder, fader          på hotellet

Mami, jag             i Rhodos stad

Anne, Jenni              i Rhodos stad

Jenni, jag, Anne                  ute på stan på en mycket mysig, grekisk restaurang

Anne, Mami                  Rhodos stad

jag och syster                    Rhodos stad

Jenni, Anne, jag                         Rhodos stad

jag, syster                      Rhodos stad

jag, Jenni, Anne                       Rhodos stad

Nocolas, Jenni, jag                    stranden

jag                                   i havet

uppe i luften och flyyyyyyyyyyer

Anne, jag, Jenni                      på stranden. vackert



saknar hur mycket som helst♥



Kommentarer
Postat av: sara

härligt ;D

2009-11-14 @ 16:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0