FÖRSTANOVEMBER

   Sista dagen på Calles Bygg AB i fredags"/ Det har varit jättekul! Fick tyvärr inte säga hejdå till alla men ska dit nästa vecka och lämna en lapp. Daniel sa att jag gärna fick komma tillbaka i vinter och sommar för att jobba, även påsklov och sportlov, så är överlycklig! Jag vet inte hur jag ska beskriva dom här tre veckorna, otroligt kul och läringsrikt har det varit! Jag har trivts jättebra även om det har varit lite skumt:) Tror nog faktiskt att jag ska välja b-b-bygg på gymnasiet. Pratade lite med en kille, Robert, som praoade på Calles sista veckan, går i tvåan på Bygg nu, och han sa att det inte var en enda tjej i hans klass. Som det ser ut nu ska jag välja bygg, men får se hur jag känner senare.



   Igår var jag på Halloweenfest hos Josse. Det var också ett överraskningskalas för Karin. GRATTIS i efterskott älskade Karin Thorsén!♥ Vi som var där var jag, Isa, Josse, Sara, Karin, Amy, Carro, Linnea, Matilda. Riktigt trevligt var det och mycket roligt. Bilder kommer så fort Isa, Carro, Linnea, Amy eller någon annan skickar:)
   Jag och Isa gjorde iordning oss tsm, mysigt♥



Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0