FIRST LEGO LEAGUE 091107



  Idag var man fadder åt småskitarna, haha sötisar:) Det var faktiskt riktigt kul! Jag och Amy var faddrar åt Girl Power som bestod av Emma, Ludwig, Jonas, Leon, Sara, Jennifer, Melinda och Nellie. Härliga flickor och pojkar till slut:) De som vann mest priser, hade bäst publikstöd, var bäst... var The rise of GKC. Måste erkänna att de var grymma. Vi vann tyvärr inga priser eller var nominerade men vi kom trea i robotkörningen, vilket jag anser är själva robottävlingen. Måste också erkänna att jag saknade förra och förrförra året när man var där nere och fick lite av känslan man hade då.


nr9

Girl Power

Leon Melinda Ludwig Sara?

Amy

Vid bordet                   Vet att ni älskar mina mobilbilder;g

Vid bordet  Jonas Leon
Vid bordet  Jonas Leon
Vid bordet  The rise of GKC  
Grymma
Vid bordet The rise of GKC
Nästan BÄSTA




Kommentarer
Postat av: sara

amy blir sjukt fin på alla bilder! <3

2009-11-07 @ 20:25:15
Postat av: Amy

Vi hade ju jättekul :)

2009-11-07 @ 20:26:05
Postat av: Isabella*

sara: jaa verkligen! du är vacker sara<3



Amy: ja det hade vi!:)

2009-11-08 @ 16:54:43
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0