20NOVEMBER'21NOVEMBER'22NOVEMBER

   Det har hänt väldigt mycket nu och jag har inte hunnit uppdatera! I fredags var det filmkväll med pizza, popcorn och twilight tillsammans med Isa:) En mysig kväll inne och Isa sov över. Jag bytte också mina skor denna dag och Isa hjälpte mig välja.
   Lite efter 13.00 gick jag med isa till stan, jag skulle träffa Mojo:) Vi fikade på Rådhuscaféet och gick runt i staden och sedan vid halv fyra skilders vi åt och jag åkte hem.
   Klockan var 17.25 när jag tog bussen ner til staden igen för att möta Josse:) Förstgick vi för att köpa godis och annat för att sedan gå till bion. Vi skulle se på New Moon! Den var grym! Blev lite besviken på filmen men annars var den bra. Den var inte lika känslosam som Twilight men effekterna och skådespeleriet var mycket bättre.
   Under söndagsförmiddagen hälsade jag på Sofia på sjukhuset"/ krya♥ Stannade där ett tag och pratade, trevligt att lära känna henne bättre.

   Nu sitter jag här efter en ganska kort och softisch skoldag och måste göra på Hkk-.-

Pizza

Sjukhuset

Josse och co

Jag och ;g




Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0